Gyors kapcsolatfelvétel
TELJES TÁMOGATÁS EGY FORRÁSBÓL:
SZOLGÁLTATÁSAINK
A megfelelő partner kiválasztásától is függ, hogy cége sikeres-e. Az InterGest az Ön igényeihez igazodó szolgáltatásokat kínál.
Intenzív, személyes segítséget nyújtunk magyarul, németül, ahogy szeretné. Jól ismerjük a magyar piacot, költségstruktúrákat, így legyen szó támogatási programokról, jogi és adózási paraméterekről vagy az alkalmazottak helyzetéről - kompetensen fogunk tanácsot adni Önnek.
Az InterGest széles körű know-how-val támogatja Önt annak érdekében, hogy az összes meglévő lehetőséget kiaknázhassa és a kockázatokat minimalizálja.
Itt találja szolgáltatásaink körét:
Nemzetközivé válás
Az InterGest nemzetközi üzleti adminisztrációs és irányító cégként elkötelezett az exportorientált vállalkozások támogatása iránt nemzetközi terjeszkedésük során, jelentős tapasztalattal bír a vállalatok létrehozásában és fejlesztésében a külföldi piacokon.
Az InterGest irodák világszerte több mint 50 helyszínen kínálnak kulcsfontosságú nemzetközi és helyi szolgáltatásokat és tanácsokat az új piacok kialakításához.
Az InterGest a piacra lépéstől és a helyi működés létrehozásától a fióktelepek és leányvállalatok adminisztrációjáig és irányításáig (beleértve a könyvelést, az emberi erőforrásokat, az értékesítés megszervezését, valamint az irányítást és a jelentéskészítést) páratlan támogatást nyújt átfogó szolgáltatásaival és széleskörű szakértelemmel a nemzetközi üzletben.
Akár országspecifikus, akár regionális, akár globális megközelítést alkalmaz, ügyfeleink rugalmas, testre szabott megoldást kapnak az optimális növekedés biztosítására a célpiacon.
Alapítás
Amikor ügyfeleink külföldi piacokra kívánnak belépni (pl. fióktelep, leányvállalat, holding, képviselet stb.), akkor minden cégalapítással, cégbejegyzéssel és egyéb adminisztrációs teendővel kapcsolatban segítjük munkájukat, és átfogó támogatást és tanácsot nyújtunk a folyamat során.
Annak érdekében, hogy a külföldi piacra lépés az első naptól kezdve megfelelő támogatást kapjon, szolgáltatásaink a következőket tartalmazzák:
Adminisztráció
Az InterGest által kínált szolgáltatások köre magában foglal minden, a külföldi telephely (pl. fióktelep, leányvállalat) működtetésével kapcsolatos adminisztratív tevékenységet: könyvelés, kontrolling és reporting, humán erőforrás menedzsment.
Az első, előkészítő szakaszban megbeszéljük Önnel üzleti céljait, és alapos elemzés után elkészítünk egy megfelelő jogi és számviteli koncepciót a külföldi működéséhez. A következő szakaszban segítünk külföldi tevékenységének és szervezeti felépítésének kialakításában. Az InterGest az Ön igényei szerint valósítja meg adminisztratív szolgáltatásait. Ügyfeleink természetesen bármikor hozzáférhetnek aktuális adataikhoz és üzleti folyamataikhoz.
Könyvelés
Az egységes nemzetközi számviteli standardok megállapítására irányuló törekvések ellenére az előírások továbbra is országonként eltérnek, és ezeket az éves beszámoló elkészítésekor be kell tartani.
Különösen a nagyobb vállalatok gyakran a cégcsoporton belül valósítják meg a könyvelést az US-GAAP vagy az IFRS szerint, hogy nemzetközi tevékenységüket legkönnyebben konszolidálják.
Az InterGest képes kezelni mind a nemzetközi, mind a helyi sztenderdeket, a pénzügyi könyvelést a cégcsoport követelményeinek és a helyi számviteli előírásoknak megfelelően kialakítva. Kétféle éves mérleget készíteni egy ügyfél számára - pl. egyet az IFRS és egy a helyi előírások szerint - nem okoz gondot számunkra.
Irányítás
Amikor egy erre szakosodott cégre bízza külföldi tevékenységeinek lebonyolítását, akkor teljes átláthatóságot követel meg a vállalati jelentések terén. Az InterGest franciaországi központjában, valamint számos további helyi irodánkban, SAP-t is használunk ERP rendszerként. Az ügyfelek felhasználói licenceket kapnak, lehetővé téve számukra, hogy 100% -osan átláthatóak legyenek üzleti folyamataik.
Azon ügyfeleinknek, akik nem SAP-t használnak, szintén magas szintű testreszabott, átlátható reporting megoldásokat nyújtunk nemzetközi piacokra lépésük támogatásakor. Akár a saját MIS szoftverét kívánja használni, akár az Excel fájlokat részesíti előnyben, időszakos jelentést igényel, vagy inkább VPN-kapcsolaton keresztül szeretné megtekinteni az adatait - az InterGest az Ön által preferált megoldást kínálja.
A következő szolgáltatásokat nyújtjuk ezen a területen:
Követelések kezelése / behajtása
Ügyfeleink tengerentúli vevői sokszor a saját piacukon megszokott fizetési normákat és határidőket követik, és nehezen igazodnak az ügyfeleink hazai piacán megszokott feltételekhez, ami problémát jelenthet, ha a több különböző piacon kell összehangolni a fizetések kezelését.
A nemzetközi piacon működő vállalatok követelés-kezelésüket gyakran központilag igyekeznek kezelni a székhelyükről. Elsőre ésszerűnek és költséghatékonynak tűnhet egy központi ERP-rendszer használata árugazdálkodási rendszerrel, de a sztenderdizált megközelítés jelentős problémákat is okozhat.
Ez különösen igaz a fizetési felszólításokra és a követelések behajtására vonatkozóan. A különböző piacokon elfogadott normák és módszerek közötti különbségek jelentős szerepet játszanak a vevők esetleges elvesztésében. Míg egyes országokban meglehetősen gyakori, hogy már két hét késedelem esetén is küldenek fizetési felszólításokat, máshol egyáltalán nem szokás írásos felszólítás küldése, és a fennálló tartozásokkal rendelkező ügyfeleket telefonon hívják fel.
Tanácsot adunk ügyfeleinknek ezekben a kérdésekben, és célzott szolgáltatást nyújtunk e területen. Feladatunk, hogy összehangoljuk ügyfeleink likviditási igényét a vevőik fizetési szokásaival.
Egyéb szolgáltatások
A fent említett szolgáltatások mellett az InterGest széles körű és hozzáértő támogatást nyújt a nemzetközi üzleti tevékenységekkel kapcsolatos kérdésekben.
Kérdése van, vagy további információra lenne szüksége? Jelezze, és mielőbb felvesszük Önnel a kapcsolatot!
© 2020 | InterGest Hungaria Kft.