FŐOLDAL

SZOLGÁLTATÁSOK

RÓLUNK

NEMZETKÖZI

ÁLLÁSOK

KAPCSOLAT

Gyors kapcsolatfelvétel

TELJES TÁMOGATÁS EGY FORRÁSBÓL:

SZOLGÁLTATÁSAINK

A megfelelő partner kiválasztásától is függ, hogy cége sikeres-e. Az InterGest az Ön igényeihez igazodó szolgáltatásokat kínál.

 

Intenzív, személyes segítséget nyújtunk magyarul, németül, ahogy szeretné. Jól ismerjük a magyar piacot, költségstruktúrákat, így legyen szó támogatási programokról, jogi és adózási paraméterekről vagy az alkalmazottak helyzetéről - kompetensen fogunk tanácsot adni Önnek.

 

Az InterGest széles körű know-how-val támogatja Önt annak érdekében, hogy az összes meglévő lehetőséget kiaknázhassa és a kockázatokat minimalizálja.

 

Itt találja szolgáltatásaink körét:

 

  • Nemzetközivé válás

    Az InterGest nemzetközi üzleti adminisztrációs és irányító cégként elkötelezett az exportorientált vállalkozások támogatása iránt nemzetközi terjeszkedésük során, jelentős tapasztalattal bír a vállalatok létrehozásában és fejlesztésében a külföldi piacokon.

    Az InterGest irodák világszerte több mint 50 helyszínen kínálnak kulcsfontosságú nemzetközi és helyi szolgáltatásokat és tanácsokat az új piacok kialakításához.

     

    Az InterGest a piacra lépéstől és a helyi működés létrehozásától a fióktelepek és leányvállalatok adminisztrációjáig és irányításáig (beleértve a könyvelést, az emberi erőforrásokat, az értékesítés megszervezését, valamint az irányítást és a jelentéskészítést) páratlan támogatást nyújt átfogó szolgáltatásaival és széleskörű szakértelemmel a nemzetközi üzletben.

     

    Akár országspecifikus, akár regionális, akár globális megközelítést alkalmaz, ügyfeleink rugalmas, testre szabott megoldást kapnak az optimális növekedés biztosítására a célpiacon.

  • Alapítás

    Amikor ügyfeleink külföldi piacokra kívánnak belépni (pl. fióktelep, leányvállalat, holding, képviselet stb.), akkor minden cégalapítással, cégbejegyzéssel és egyéb adminisztrációs teendővel kapcsolatban segítjük munkájukat, és átfogó támogatást és tanácsot nyújtunk a folyamat során.

     

    Annak érdekében, hogy a külföldi piacra lépés az első naptól kezdve megfelelő támogatást kapjon, szolgáltatásaink a következőket tartalmazzák:

     

    • Tapasztalt, több nyelven beszélő munkatársak, akik anyanyelvükön kívül általában angolul, németül és franciául beszélnek, és minden irodai munkafolyamatban segítenek, beleértve a könyvelést és egyéb számviteli feladatokat.
    • Hivatalosan akkreditált könyvelési részleg, szakmailag magas fokon képzett könyvelők és adótanácsadók irányításával
    • Tapasztalt szakemberekből álló csapat a nemzetközi kereskedelem és banki tevékenység minden területén
    • Modern irodák a világ legnagyobb városainak üzleti központjaiban, korszerű irodai kommunikációs és informatikai rendszerekkel
    • Átfogó számlázási és könyvelési szolgáltatások, értékesítési és árugazdálkodási statisztikák, profit kalkulációk, ügynökök jutalék-elszámolása és bérszámfejtési szolgáltatás
  • Adminisztráció

    Az InterGest által kínált szolgáltatások köre magában foglal minden, a külföldi telephely (pl. fióktelep, leányvállalat) működtetésével kapcsolatos adminisztratív tevékenységet: könyvelés, kontrolling és reporting, humán erőforrás menedzsment.

     

    Az első, előkészítő szakaszban megbeszéljük Önnel üzleti céljait, és alapos elemzés után elkészítünk egy megfelelő jogi és számviteli koncepciót a külföldi működéséhez. A következő szakaszban segítünk külföldi tevékenységének és szervezeti felépítésének kialakításában. Az InterGest az Ön igényei szerint valósítja meg adminisztratív szolgáltatásait. Ügyfeleink természetesen bármikor hozzáférhetnek aktuális adataikhoz és üzleti folyamataikhoz.

  • Könyvelés

    Az egységes nemzetközi számviteli standardok megállapítására irányuló törekvések ellenére az előírások továbbra is országonként eltérnek, és ezeket az éves beszámoló elkészítésekor be kell tartani.

     

    Különösen a nagyobb vállalatok gyakran a cégcsoporton belül valósítják meg a könyvelést az US-GAAP vagy az IFRS szerint, hogy nemzetközi tevékenységüket legkönnyebben konszolidálják.

     

    Az InterGest képes kezelni mind a nemzetközi, mind a helyi sztenderdeket, a pénzügyi könyvelést a cégcsoport követelményeinek és a helyi számviteli előírásoknak megfelelően kialakítva. Kétféle éves mérleget készíteni egy ügyfél számára - pl. egyet az IFRS és egy a helyi előírások szerint - nem okoz gondot számunkra.

  • Irányítás

    Amikor egy erre szakosodott cégre bízza külföldi tevékenységeinek lebonyolítását, akkor teljes átláthatóságot követel meg a vállalati jelentések terén. Az InterGest franciaországi központjában, valamint számos további helyi irodánkban, SAP-t is használunk ERP rendszerként. Az ügyfelek felhasználói licenceket kapnak, lehetővé téve számukra, hogy 100% -osan átláthatóak legyenek üzleti folyamataik.

     

    Azon ügyfeleinknek, akik nem SAP-t használnak, szintén magas szintű testreszabott, átlátható reporting megoldásokat nyújtunk nemzetközi piacokra lépésük támogatásakor. Akár a saját MIS szoftverét kívánja használni, akár az Excel fájlokat részesíti előnyben, időszakos jelentést igényel, vagy inkább VPN-kapcsolaton keresztül szeretné megtekinteni az adatait - az InterGest az Ön által preferált megoldást kínálja.

    A következő szolgáltatásokat nyújtjuk ezen a területen:

     

    • Időszakos áttekintés a külföldi tevékenység összes számlájáról, nemzeti pénznemben vagy bármely devizában
    • A külföldi tevékenység összes számlájának időszakos, globális áttekintése az ügyfél által kiválasztott pénznemben (konszolidált jelentések)
    • Országspecifikus és globális költségvetés-tervezés, valamint terv / tényleges költségek összehasonlítása
    • Időszakos költségelszámolás üzemi/üzleti profit számítással
  • Követelések kezelése / behajtása

    Ügyfeleink tengerentúli vevői sokszor a saját piacukon megszokott fizetési normákat és határidőket követik, és nehezen igazodnak az ügyfeleink hazai piacán megszokott feltételekhez, ami problémát jelenthet, ha a több különböző piacon kell összehangolni a fizetések kezelését.

     

    A nemzetközi piacon működő vállalatok követelés-kezelésüket gyakran központilag igyekeznek kezelni a székhelyükről. Elsőre ésszerűnek és költséghatékonynak tűnhet egy központi ERP-rendszer használata árugazdálkodási rendszerrel, de a sztenderdizált megközelítés jelentős problémákat is okozhat.

     

    Ez különösen igaz a fizetési felszólításokra és a követelések behajtására vonatkozóan. A különböző piacokon elfogadott normák és módszerek közötti különbségek jelentős szerepet játszanak a vevők esetleges elvesztésében. Míg egyes országokban meglehetősen gyakori, hogy már két hét késedelem esetén is küldenek fizetési felszólításokat, máshol egyáltalán nem szokás írásos felszólítás küldése, és a fennálló tartozásokkal rendelkező ügyfeleket telefonon hívják fel.

     

    Tanácsot adunk ügyfeleinknek ezekben a kérdésekben, és célzott szolgáltatást nyújtunk e területen. Feladatunk, hogy összehangoljuk ügyfeleink likviditási igényét a vevőik fizetési szokásaival.

  • Egyéb szolgáltatások

    A fent említett szolgáltatások mellett az InterGest széles körű és hozzáértő támogatást nyújt a nemzetközi üzleti tevékenységekkel kapcsolatos kérdésekben.

     

    • áfa-visszatérítés
    • kettős adóztatás elkerüléséről szóló megállapodás
    • transzferárazás
    • vállalati struktúrák
    • export-támogatás
    • nemzetközi franchise
    • követelések kezelése
    • szellemi tulajdon

Kérdése van, vagy további információra lenne szüksége? Jelezze, és mielőbb felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Ürlap küldése...

Hiba történt a szerveren.

Ürlap kézbesítve.

© 2020 | InterGest Hungaria Kft.